OAC
Què són i quins tràmits s’hi poden fer?

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) informa, orienta i assessora al ciutadà i, a través d’ella, l’Ajuntament facilita a tots els veïns la realització de gestions i tramitar. És també el lloc on es realitzen els registres d’entrada de tots els documents dirigits a l’Ajuntament, així com les gestions del Padró d’habitants i el lloc on s’atenen queixes i suggeriments sobre els serveis municipals.

OAC Ajuntament

Carrer Olesa, 66. Sa Cabaneta.

971 78 8100

Horari:

Dilluns a Divendres de 08:15 a 14:00h

Disabtes de 09:00 a 13:00h

OAC es Pont d’Inca

Av. Antoni Maura, 56. Edifici Erika, planta baixa.

971 79 51 45

Horari:

Dilluns a Divendres de 08:15 a 14:00h

Dijous horari de 15:15 a 19:00h.

OAC sa Cabana

Camí de sa Cabana, 57.

971 79 46 43

Horari:

Dilluns a Divendres de 08:15 a 14:00h